عمو فرار كن افغاني بگيره !

عمو فرار كن افغاني بگيره !

فرار كن!!! آخه به چه جرمي فرار كنم ، مگه من چيكار كردم كه بايد فرار كنم ، قتل كردم ! دزدي كردم ! به ناموس مردم تجاوز كردم ! ... اخه بي معرفتا من كه چشمم از همه شماها پاكتره من كه بيشتر از همه شما حلال و حرام سرم مي شه ، منو چه مونده به خلاف ....

ولي متاسفانه قبل از اينكه فرصت داشته باشي جواب بدي بايد فرار كني ، البته اگه موفق بشي كه خوبه، زيرا جرم تو از همه

 اينها هم سنگين تره ، چون تو افغاني هستي ... آه

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت12:43---5 مرداد 1393
وبت عالیه
به وب من هم سر بزن
پاسخ:ممنون فدات شم. باشه به وبت سر میزنم


پگاه
ساعت12:44---10 تير 1393

سلام خوفی وبت عالیه موفق باشه


پاسخ:سلام من خوب هستم خیلی ممنون از نظرخوبت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:افغانی بگیره,بادام تلخ,افغانستان,

] [ 21:13 ] [ دخترک هزاره ]

[ ]